glamourmum

Alla inlägg under juli 2013

Av Glamourmum - 19 juli 2013 07:44

Och vilken perfekt present jag fick av maken.

Av Glamourmum - 19 juli 2013 07:42

Katastrof med ingen träning, en förkylning som förföljer mig och en massa onyttigheter på middagsbordet, men det är sommar några få veckor varje år och jag har tänkt att njuta fullt ut.

Vågen står helt stilla på 71,3. Tackar min lyckliga stjärna för att jag inte gått upp flera kilo den sista tiden. I morgon ska jag ta fram måttband och mäta mage, rumpa och lår. Hoppas på en inte allt för stor ökning.

Kategorier

Presentation


Efter tre täta graviditeter, en garderob som blev tom när mammakläderna rensades ut och en kropp som behöver komma i form - Nu är det dags att ta tillbaka mitt liv!

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards