glamourmum

Alla inlägg under oktober 2012

Av Glamourmum - 31 oktober 2012 10:00

En helg i storstan med maken för att ladda batterierna - fantastiskt! Känner mig som en ny människa efter shopping, fika, middag, en hel natts sömn och en underbar hotellfrukost.

Av Glamourmum - 19 oktober 2012 10:00

Köpte den här dunjackan för vinterns promenader och lek. Den fanns i den gråa tonen på bilden, röd och svart. Jag fegade så klart ur och köpte den svarta. Alltid med motiveringen - den passar till allt.

Av Glamourmum - 19 oktober 2012 10:00

Efter förkylningen känns det som att börja om med träningen. De två månaderna som jag promenerat och joggat är konditionsmässigt helt borta. Gick en runda på 4 kilometer i går men det kändes som om jag sprungit milen. Längtar tills jag orkar ge mig ut i spåret igen, om jag fortsätter att bli bättre kanske jag gör ett försök i början på nästa vecka.

Vikten står iallafall stilla trots att jag ätit en del "tröstgodis" de senaste dagarna.

Av Glamourmum - 18 oktober 2012 10:00

Med mina Reebok Easytones på fötterna, musik i hörlurarna och kallt friskt höstväder så ger jag mig nu ut på en promenad. Förkylningen är mycket bättre så nu kan jag inte hålla mig inne längre.

Av Glamourmum - 16 oktober 2012 10:00

Dom här hamnade i min höstgarderob. Vem trodde att de snyggaste, skönaste stövlarna skulle finnas på "Din Sko"? Inte jag. Deras nya kollektion med riktiga skinnskor är faktiskt riktigt snygg.
 

Av Glamourmum - 15 oktober 2012 10:00

Ett måste hos varje småbarnsmamma med lite längre hår. En snygg knut gjort på mindre än två minuter. "Munkarna" säljs på bland annat Glitter, H&M och Kicks, köp en om du inte redan har en!

Av Glamourmum - 15 oktober 2012 10:00

Visst får man unna sig två godbitar även fast det är måndagsförmiddagen? Egentligen inte men just idag struntar jag i det.

Av Glamourmum - 6 oktober 2012 10:15

Igår hände det, jag gav mig ut i spåret och 5 kilometer lyckades jag avverka trots förkylning i kroppen. Har en lätt träningsvärk i dag och SÅ skönt det är. I slutet av september bestämde jag mig för att mäta mage, rumpa, lår och överarmar och när jag gjorde om samma mätning igår så hade jag minskat mellan 1 och 3cm på de delarna. Känns toppen att det händer grejer trots att jag knappt rört på mig i fyra veckor.

Kategorier

Presentation


Efter tre täta graviditeter, en garderob som blev tom när mammakläderna rensades ut och en kropp som behöver komma i form - Nu är det dags att ta tillbaka mitt liv!

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards