glamourmum

Alla inlägg under november 2012

Av Glamourmum - 23 november 2012 10:30

Förkylning och middag precis innan joggning ingen höjdare, jag tog mig runtmed nöd och näppe. Hur som helst är jag glad för det lilla just nu, en lätt träningsvärk är bättre än ingen.

Av Glamourmum - 17 november 2012 10:15

När kilona rasar av måste man byta ut vissa saker. Har för tillfället två bh:ar som passar. De andra är för små/stora eller helt enkelt fel modell. Brösten har ju onekligen förändrats en del efter amningen av tre små knott.
De här har jag spanat in på nätet, får se hur det ser ut i verkligheten.

Av Glamourmum - 17 november 2012 10:15

ÄNTLIGEN!
 
Efter morgonens lilla runda i spåret bestämde jag mig för att prova jeansen som inte använts sedan julen 2009 och de bara gled på helt utan motstånd. Magen är så klart inte lika platt och fin, men den kanske kan bli. Huvudsaken är att de passar över både rumpa och höfter - det trodde jag aldrig.
 
Oh vilket bra humör jag plötligt blev på. Toppen lördag på G, de känner jag i hela kroppen.

Av Glamourmum - 17 november 2012 05:45

Ligger här vaken, alldeles för tidigt på en lördagmorgon. Har äntligen blivit av med halsont och rinnsnuva så idag ska jag nog fira med en tur i spåret. Har försökt mig på att träna magen vid några tillfällen och en och annan promenad har jag avverkat de senaste veckorna men jag tror tyvärr inte på någon minskning vid nästa veckas mätning. Vågen står iallafall helt stilla, går varken upp eller ner, vilket jag är glad för med tanke på mitt intag av kakor den senaste tiden. Har kommit fram till att det måste investeras i nya löparskor, ska jag fortsätta med det här så funkar det inte med de jag provade ut för 4 år! sedan.

Kategorier

Presentation


Efter tre täta graviditeter, en garderob som blev tom när mammakläderna rensades ut och en kropp som behöver komma i form - Nu är det dags att ta tillbaka mitt liv!

Arkiv

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards